Stručný postup 1) Odstraníme předmět, který způsobil defekt vytažením kleštěmi, nebo vyšroubováním. 2) Díru začistíme čistící jehlou. 3) Do aplikační vidlice protáhneme opravný knot a naneseme na něj malé množství vulkanizačního roztoku. 4) Knot vtlačíme do defektu a vidlici vykroutíme, nebo cuknutím vytáhneme. Knot zůstane v defektu a zcela jej vyplní. 5) Odřízneme přebytek knotu a pneumatiku dofoukáme na předepsaný tlak. Praktické tipy - Po několika desítkách ujetých kilometrů znovu zkontrolujeme tlak. Sada je vhodná pouze pro defekty menšího průměru (např. po šroubu) v běhounu pneumatiky. - Sadu lze použít i bez sundávání kola z auta, pokud se lze k defektu dostat – u předních kol např. jejich vytočením do strany. - Doporučujeme nejen do dílny, ale také auta jako součást výbavy, společně s 12V kompresorem a kleštěmi.