3D geometrie podvozků zcela nové generace. Proti předcházejícím modelům poskytuje mnohem přesnější výsledky měření a snadněji se ovládá. Kamery jsou na terče naváděny automaticky pomocí infračerveného snímání. Jsou vybaveny QHD+ rozlišením o velikosti 5 MPx, díky čemuž mají podstatně vyšší zaměřovací schopnosti. V důsledku toho jsou terče mnohem menší – zvýšila se mobilita, a naopak výrazně snížila jejich náchylnost k poškození. Terče jsou natáčecí a vybavené vodováhou, takže jejich uchycení na kola je velmi snadné. Jejich vylepšená antireflexní vrstva eliminuje téměř všechny nežádoucí světelné odlesky. Nový systém mechanického uspořádání sloupu – totemu: místo původního lankového vedení vertikálního pohybu ramene je nově šroubový závit. Kamery díky tomu hladce zastavují pohyb v naprosto přesné poloze. Systém přístroje obsahuje více než 50 000 různých dat o typech vozidel. Má velmi intuitivní operační prostředí, takže se v něm lze se rychle zorientovat a naučit se s ním pracovat. Není tedy nutné dlouhé a složité školení obsluhujících mechaniků. Nástroj, který by neměl chybět v žádném moderním autoservisu nebo pneuservisu poskytujícím kompexlní a kvalitní služby.